مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-25سياسي

مهاجرت دانش آموزان و آسیب های فرهنگی به شدت ما را تهدید می کند


مهاجرت دانش آموزان از روستاها و شهر گیوی به سایر مناطق و آسیب های فرهنگی و اجتماعی به شدت این شهرستان را رنج می دهد.

- کوثر- امام جمعه شهرستان کوثر گفت: مهاجرت دانش آموزان از روستاها و شهر گیوی به سایر مناطق و آسیب های فرهنگی و اجتماعی به شدت این شهرستان را رنج می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عسگر بیگی صبح شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوثر که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه هر کشور نیروی انسانی است و ما باید قدر این ظرفیت عظیم را در انسجام و همگرایی بیشتر بدانیم.

وی تصریح کرد: شیرازه شهرستان گیوی به خاطر 2 موضوع در حال فروپاشی است چرا که ما با مهاجرت نیروها به ویژه نیروهای مولد و دانش آموزی از کوثر به سایر مناطق روبه رو هستیم که جمعیت این شهرستان را از 59 هزار نفر در سال های گذشته به کمتر از 22 هزار نفر رسانده است.

امام جمعه شهرستان کوثر گفت: در کنار نبود اشتغال و تولید ثروت، قصه پرغصه آموزش و پرورش نیز بر دامنه مشکلات افزوده و ما انتقال 250 تا 300 دانش آموز را در سال های اخیر از این شهرستان شاهد بودیم.

حجت الاسلام بیگی مهاجرت وحشتناک دانش آموزان را از مناطق روستایی به شهر و از شهر گیوی به سایر مناطق یادآور شد و افزود: این هشدار برای همه ما است تا به توسعه فضاهای آموزشی و بهبود فرآیند آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت دانش آموزان و آسیب های فرهنگی به شدت ما را تهدید می کند

مهاجرت دانش آموزان و آسیب های فرهنگی به شدت ما را تهدید می کند