مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-25بين الملل

سناتور آمریکایی: کمک به اوکراین «سرمایه گذاری» است، نه «صدقه»!


رهبر اقلیت سنای آمریکا اعتراف کرد که کمک های واشنگتن به اوکراین «سرمایه گذاری مستقیم» در راستای منافع این کشور و مقابله با «ماشین جنگ» کرملین است.

- رهبر اقلیت سنای آمریکا اعتراف کرد که کمک های واشنگتن به اوکراین سرمایه گذاری مستقیم در راستای منافع این کشور و مقابله با ماشین جنگ کرملین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه هیل، میچ مک کانل، رهبر اقلیت مجلس سنای آمریکا در بیانیه ای در نخستین سالگرد حمله روسیه به اوکراین گفت که منافع امنیت ملی آمریکا با ثبات و امنیت اروپا و جلوگیری از پیشروی روسیه در این قاره گره خورده است.

او گفت: همانطور که من و دیگر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان گفته ایم، کمک آمریکا و ناتو به تامین قدرت دفاعی مردم اوکراین، از جنس خیریه نیست.

این یک سرمایه گذاری مستقیم در راستای منافع ملی اصلی خودمان است.

وی افزود که آمریکا عمدتا تسلیحات قدیمی خود را به اوکراین فرستاده و حالا این فرصت را دارد که جای خالی این سلاح ها را با نسخه های به روزتر پر کند.

او گفت: اگر به پوتین اجازه دهیم که ثبات اروپا را بر هم زده و به دلخواه خود به قتل و تجاوز بپردازد، هزینه های مالی و امنیتی آن برای آمریکا در دراز مدت به مراتب بیشتر از این سهم ناچیز از تولید ناخالص داخلی است که تا امروز به اوکراین اختصاص داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: کمک به اوکراین «سرمایه گذاری» است، نه «صدقه»!

سناتور آمریکایی: کمک به اوکراین «سرمایه گذاری» است، نه «صدقه»!