مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-25فرهنگي

وزارت ارشاد فقط با اکران بین المللی «قاتل و وحشی» موافقت کرد


مجوز نمایش بین المللی فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله صادر شد.

- وزارت ارشاد فقط با اکران بین المللی قاتل و وحشی موافقت کرد مجوز نمایش بین المللی فیلم سینمایی قاتل و وحشی به نویسندگی و کارگردانی حمید نعمت الله صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی از صدور مجوز نمایش بین المللی فیلم سینمایی قاتل و وحشی خبر داد.

وی با اشاره به برخی حواشی چند سال اخیر این فیلم گفت: فیلم سینمایی قاتل و وحشی که از سال 1398 به دلیل مسائل مربوط به نوع پوشش بازیگر زن در وضعیت بلاتکلیفی قرار داشت، نهایتا با تدبیر رییس سازمان سینمایی و همکاری تهیه کننده و کارگردان فیلم در اعمال اصلاحات و مساعدت شورای پروانه نمایش سینمایی، صرفا برای نمایش خارج از ایران مجوز گرفت.

سهرابی افزود: اگر چه مضمون فیلم دارای فضایی ملتهب و خشن بوده و مخاطب خاصی را جلب خواهد کرد، اما وحشت و خشونت حاکم بر فیلم، علت عدم نمایش این اثر نبوده و تنها تصاویر بازیگر زن با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده است .

سهرابی با اشاره به مسبوق به سابقه بودن حضور زن با موی تراشیده در تعدادی از آثار سینمایی همچون سرب ، زندان زنان ، شیفتگی و غیره خاطر نشان کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد فقط با اکران بین المللی «قاتل و وحشی» موافقت کرد

وزارت ارشاد فقط با اکران بین المللی «قاتل و وحشی» موافقت کرد