مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-25اقتصادي

105 واحد راکد در خوزستان امکان بازگشت به تولید را دارند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: 105 واحد تولیدی راکد در استان امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: 105 واحد تولیدی راکد در استان امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای بازگشت به تولید واحدهای راکد در شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 74 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشته اند و تلاش برای بازگشت به تولید دیگر واحدهای راکد ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر 105 واحد تولیدی راکد در استان قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند که برای راه اندازی مجدد این واحدها نیاز به تامین بیش از 4 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: بازگشت به تولید و فعالیت این تعداد واحد تولیدی راکد، برای بیش از یک هزار و 100 نفر اشتغالزایی می کند و می تواند زمینه ساز افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان خوزستان و کشور شود.

مهدی پور با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید واحدها یکی دیگر از راهکارهای رونق تولید است، عنوان کرد: 490 واحد تولیدی در استان قابلیت افزایش ظرفیت تولید را دارند که شناسایی شده اند و در تلاش هستیم تا افزایش ظرفیت تولید در این واحدها محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

105 واحد راکد در خوزستان امکان بازگشت به تولید را دارند

105 واحد راکد در خوزستان امکان بازگشت به تولید را دارند