مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-25فناوري

اتصال 132 خانوار روستایی خرم آباد و الیگودرز به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اتصال 132 خانوار روستایی شهرستان های خرم آباد و الیگودرز به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صارمی امروز شنبه در جمع خبرنگاران از ارتقای تکنولوژی سایت موجود در روستای چشمه علی در شهرستان خرم آباد خبر داد و اظهار داشت: با ارتقای تکنولوژی این سایت به نسل چهارم در روستای چشمه علی که از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و توسط اپراتور همراه اول انجام گرفته در مجموع تعداد 54 خانوار با جمعیتی بالغ بر 232 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی، همچنین نصب یک سایت جدید و ارتقای تکنولوژی سایت موجود در روستاهای سه راه پایین ، امامزاده محمد حسن و چلان در شهرستان الیگودرز خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، با احداث این سایت جدید در روستای امامزاده محمد حسن که روستای چلان را نیز تحت پوشش دارد و همچنین با ارتقا سایت روستای سه راه پایین از توابع شهرستان الیگودرز که از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت متبوع و توسط اپراتور همراه اول انجام گرفته، در مجموع تعداد 78 خانوار با جمعیتی بالغ بر 342 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 132 خانوار روستایی خرم آباد و الیگودرز به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 132 خانوار روستایی خرم آباد و الیگودرز به شبکه ملی اطلاعات