مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-25اقتصادي

10 میلیون نهال نیاز قزوین تا 4 سال آینده


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین گفت: باتوجه به شرایط جوی قزوین و چالش آلودگی هوا، استان قزوین نیاز دارد تا 4 سال آینده 10 میلیون اصله نهال کشت شود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین گفت: باتوجه به شرایط جوی قزوین و چالش آلودگی هوا، استان قزوین نیاز دارد تا 4 سال آینده 10 میلیون اصله نهال کشت شود.

محسن قاسم زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درخت و درختکاری جایگاه خاصی در فرهنگ ایرانی دارد و با توجه به توسعه پیشرفت شهرها و همچنین افزایش دی اکسیدکربن اهمیت وجودی درختکاری بیش از پیش شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط جوی قزوین و چالش آلودگی هوا، استان قزوین نیاز دارد تا چهار سال آینده 10 میلیون نهال کشت شود.

مدیر کل منابع طبیعی استان قزوین افزود: همچنین برای سال جاری مقرر شده تا 2 میلیون و 500 هزار اصله نهال در استان قزوین کاشت شود.

وی ادامه داد: کاشت مردمی یک میلیارد اصله درخت به دستور رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی در کشور آغاز شده و اکنون تولید نهال های با همکاری و مشارکت اجتماعی گسترده آغاز شده است.

قاسم زاده افزود: با اداره محیط زیست استان هماهنگ شده تا سهم 10 درصدی شرکت های بخش خصوصی برای کاشت درختان در قالب این طرح را دستور کار خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون نهال نیاز قزوین تا 4 سال آینده

10 میلیون نهال نیاز قزوین تا 4 سال آینده