مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-25اجتماعي

ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین – کرج – تهران


کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج _ تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت تردد در محورهای برون شهری را اعلام کرد و گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

برقی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها افزود: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده گلشهر و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محدوده های گرمدره و وردآورد و محور شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه ها آخرین وضعیت جوی را نیز اعلام کرد و گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان خراسان رضوی رخ می دهد وی خاطرنشان کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

برقی محور مسدود شریانی را ریگان – ایرانشهر اعلام کرد و تشریح کرد: محورهای مسدود غیر شریانی نیز خوانسار – بویین و کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری، تاراز و شاه منصوری) هستند به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور؛ محورهای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین – کرج – تهران

ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین – کرج – تهران