مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-25اقتصادي

چراغ خاموش کشت و صنعت کرفس دوباره روشن می شود


کارخانه کشت و صنعت شهر کرفس یکی از جمله صنایع تبدیلی ارزشمند شهرستان درگزین در زمینه تولید انواع شوریجات، ترشیجات و رب گوجه فرنگی بوده که از 17 سال پیش به علت مشکلات سرمایه در گردش تعطیل است، - ایسنا/همدان کارخانه کشت و صنعت شهر کرفس یکی از جمله صنایع تبدیلی ارزشمند شهرستان درگزین در زمینه تولید انواع شوریجات، ترشیجات و رب گوجه فرنگی بوده که از 17 سال پیش به علت مشکلات سرمایه در گردش تعطیل است، احیا و شروع به کار دوباره این شرکت تولیدی در شهرستان می تواند سهم بسزایی در افزایش اشتغال و جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی در سطح شهرستان و استان داشته باشد.

در سال های اخیر و در دولت سیزدهم برای بازگشت به چرخه تولید مجدد این شرکت تولیدی اقدامات و پیگیری هایی توسط استاندار همدان و مسئولان شهرستان و دستگاه های ذی ربط در دست انجام بوده و سعی دارند تا چراغ خاموش تولید این کارخانه را پس از 17 سال انتظار دوباره روشن کنند.

اما اینکه در حال حاضر این کارخانه که از حدود 17 سال پیش تاکنون در خواب به سر می برد برای بازگشت به چرخه تولید و احیا در چه روند و مرحله ای است؟ فرماندار درگزین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کارخانه کشت و صنعت کرفس کارخانه عظیمی بوده که در صورت احیا می تواند قطب اقتصادی منطقه باشد و با ایجاد اشتغال پایدار برای 200 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ خاموش کشت و صنعت کرفس دوباره روشن می شود

چراغ خاموش کشت و صنعت کرفس دوباره روشن می شود