مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-25سياسي

لزوم توسعه فرهنگ پاسخگویی مسوولان


معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم گفت: یکی از رویدادهایی که در کنار هزاران رویدادهای فرهنگی اتفاق می افتد و درست فرهنگ سازی نشده پاسخگویی مسوولان است و باید در حوزه فرهنگ، - ایسنا/قم معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم گفت: یکی از رویدادهایی که در کنار هزاران رویدادهای فرهنگی اتفاق می افتد و درست فرهنگ سازی نشده پاسخگویی مسوولان است و باید در حوزه فرهنگ، این پاسخگویی چند برابر باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی، ششم اسفند در جلسه با مسوولین تشکل های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن جلسات ستاد برگزار شد، عنوان کرد: تلاش های صورت گرفته جای تقدیر دارد یکی از رویدادهایی که در کنار هزاران رویدادهای فرهنگی اتفاق می افتد و درست فرهنگ سازی نشده پاسخگویی مسوولان است و باید در حوزه فرهنگ، این پاسخگویی چند برابر باشد.

وی اظهار کرد: همه مسوولان باید پاسخگو و در دسترس باشند و این اتفاق در این ستاد می افتد باید اصل موضوعات جلسه رسانه ای شود تا مردم در جریان فعالیت ها باشند، ما این تلاش ها را به فال نیک می گیریم.

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم بیان کرد: امید است همه مسوولان پاسخگو باشند در هر جلسه ای رفته ایم در حوزه پاسخگویی به آسیب شناسی پرداخته ایم باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و مطالبات را دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه فرهنگ پاسخگویی مسوولان

لزوم توسعه فرهنگ پاسخگویی مسوولان