مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-25سياسي

غرس سالانه 2.5 میلیون نهال در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه غرس درخت جزو تاکیدات رییس جمهور و وزیر جهادکشاورزی است، گفت: ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری در کشور متعهد شده اند تا در یک دوره چهار ساله یک میلیارد درخت در کشور غرس کنند و سهمیه چهارمحال .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه غرس درخت جزو تاکیدات رییس جمهور و وزیر جهادکشاورزی است، گفت: ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری در کشور متعهد شده اند تا در یک دوره چهار ساله یک میلیارد درخت در کشور غرس کنند و سهمیه چهارمحال و بختیاری در این مدت غرس 10 میلیون اصله نهال است.

اصغر احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه غرس یک میلیارد درخت در کشور در طول چهار سال، اظهار کرد: به دلیل انتشار گازهای گلخانه ای، آلودگی ناشی از کارخانجات صنعتی و تخریب اراضی ملی و از بین رفتن پوشش گیاهی موجب آلودگی هوا و ایجاد ریزگردها شده است، بنابراین برای کاهش کربن در هوا باید کاشت درخت در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: کشور ایران عضو کنوانسیون بی المللی هوای پاک است و باید به تعهدات خود در این زمینه عمل کند، ایران در زمینه تولید کربن رتبه هفتم جهان را به خود اختصاص داده است و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس سالانه 2.5 میلیون نهال در چهارمحال و بختیاری

غرس سالانه 2.5 میلیون نهال در چهارمحال و بختیاری