مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-25فرهنگي

سروش هفتگی با مطالب ویژه دهه فجر منتشر شد


مجله سروش هفتگی با مطالب ویژه دهه فجر همچون مروری بر برنامه های کودک و نوجوان در ایام دهه فجر، تصویر انقلاب اسلامی در سینمای ایران منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجله سروش هفتگی ویژه ایام دهه فجر با عناوین مختلفی همچون امام آمد، بهمن، ماه شوریدگان، مروری بر برنامه های کودک و نوجوان در ایام دهه فجر، تصویر انقلاب اسلامی در سینمای ایران، انقلاب اسلامی در آینه سروش، سیر شعر فارسی پس از انقلاب اسلامی به تازگی منتشر شده و روی پیشخان آمده است.

در این شماره از سروش هفتگی، فیلم ها و سریال های سیاسی پس از انقلاب اسلامی با عنوان به سوی تصویری پر قدرت مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

همچنین ویژه برنامه های دهه فجر در دهه شصت با عنوان در انتهای شب از دیگر مطالب منتشره این شماره از سروش هفتگی به شمار می رود.

مروری بر مجموعه های ساخته شده درباره بزرگان دفاع مقدس با عنوان شوق پرواز ، مروری بر برنامه های کودک و نوجوان در ایام دهه فجر با عنوان نوستالژی کودکانه فجر ، تصویر انقلاب اسلامی در سینمای ایران با عنوان در چشم باد ، سیر شعر فارسی پس از انقلاب اسلامی با عنوان سرود مرغ آزادی از جمله مطالب منتشره این شماره از سروش هفتگی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروش هفتگی با مطالب ویژه دهه فجر منتشر شد

سروش هفتگی با مطالب ویژه دهه فجر منتشر شد