مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-25اجتماعي

وزش باد شدید در شرق کشور/ روند افزایش دما در نیمه شمالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، - یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال اصفهان، ارتفاعات قزوین، لرستان، همدان و شرق کرمانشاه بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه فردا این بارش های پراکنده را در بوشهر، فارس، کرمان، غرب یزد، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب خوزستان و ارتفاعات البرز شاهد هستیم، ادامه داد: روز چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز در شرق و جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شرق سمنان و به ویژه در زابل وزش باد به نسبت شدید و خیزش گرد و خاک رخ می دهد و احتمال خسارت به سازه های موقت و سقوط اشیا وجود دارد.

گودرزی با اشاره به کاهش دید در محور های مواصلاتی مناطق یاد شده توصیه کرد رانندگان گرامی به موضوع کاهش دید توجه داشته باشند و افزود: طی سه روز آینده در نیمه شمالی کشور با روند نسبی افزایش دما مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در شرق کشور/ روند افزایش دما در نیمه شمالی

وزش باد شدید در شرق کشور/ روند افزایش دما در نیمه شمالی