مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-25پزشكي

برنامه آموزشی پزشک عمومی در دانشگاه های علوم پزشکی تغییر یافت


برنامه آموزشی پزشک عمومی تغییر یافته و مدت حضور دانشجویان پزشکی عمومی در دوره اینترنی در 12 دانشگاه علوم پزشکی در سال آینده از یک به سه ماه افزایش پیدا کرد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: برنامه آموزشی پزشک عمومی تغییر یافته و مدت حضور دانشجویان پزشکی عمومی در دوره اینترنی در 12 دانشگاه علوم پزشکی در سال آینده از یک به سه ماه افزایش پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع شهدای سلامت مشهد مقدس، اظهار داشت: برنامه وزارت بهداشت، تربیت پزشک جامعه نگر و پاسخگو است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: با هماهنگی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، برنامه آموزشی پزشک عمومی تغییر یافته و مدت حضور دانشجویان پزشکی عمومی در دوره اینترنی در 12 دانشگاه علوم پزشکی در سال آینده از یک به سه ماه افزایش پیدا کرده و به تدریج در سایر دانشگاه ها نیز انجام می شود.

وی افزود: تعدادی پزشک عمومی با دوره های مجازی و عمومی 6 ماهه برای اجرای پزشکی عمومی، آموزش های لازم را می بینند اما عرصه آموزش پزشک جامعه نگر، مراکز جامع خدمات سلامت است.

باقری فرد افزود: امسال در مرحله اول آزمون دستیاری، چهار هزار نفر قبولی داشتیم که در تاریخ وزارت بهداشت، بی سابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزشی پزشک عمومی در دانشگاه های علوم پزشکی تغییر یافت

برنامه آموزشی پزشک عمومی در دانشگاه های علوم پزشکی تغییر یافت