مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-25اقتصادي

کشتی شهر خانواده با مسافران اندکی موج سواری می کند


یکی از درخواست تولیدکنندگان برگزاری نمایشگاه به ویژه در ایام پایان سال است تا بتوانند بخشی از فروش شان را داشته باشند و حالا امروز بسیاری از تولیدکنندگان در شهر خانواده حضور نداشتند.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب_ زینب رازدشت: نمایشگاه شهر خانواده از روز چهارشنبه 12 بهمن کار خود را در مجموعه چهل سرای مصلای امام خمینی (ره) آغاز کرد.

گردهم آمدن تولیدکنندگان داخلی از سراسر کشور در فضایی مردمی و مؤثر، عرضه انواع کالا و تولیدات ایرانی با کیفیت مناسب و در نظر گرفتن قیمت های متناسب با توان اقتصادی و معیشتی خانوار از مهم ترین ویژگی های برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین پوشاک خانواده، صنایع فرهنگی، کالای فرهنگی خانواده، جهیزیه و لوازم خانگی، محصولات دانش بنیان و دکوراسیون خانگی، مهم ترین گروه های کالایی این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه دارای چهار راهرو است که در هر راهرو غرفه هایی به چشم می خورد که دارای محصولاتی همچون شال و روسری، چادر و… هستند، اما در همین راهرو 1 که تعداد غرفه هایش تا نصف راهرو هم آمده است، با عنوان حامی بازار محصولات چوبی و مسی و… را عرضه می کند که البته این بخش مربوط به دستاوردهای زندانیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی شهر خانواده با مسافران اندکی موج سواری می کند

کشتی شهر خانواده با مسافران اندکی موج سواری می کند