مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-25ورزشي

بانوان ورزشکار آذربایجان غربی 72 مدال کشوری و بین المللی کسب کردند


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ورزشکاران زن استان موفق به کسب 65مدال در مسابقات کشوری و 7مدال در مسابقات بین المللی شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ورزشکاران زن استان موفق به کسب 65مدال در مسابقات کشوری و 7مدال در مسابقات بین المللی شدند.

سجاد بیرامی در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال جاری ورزشکاران زن استان موفق به کسب 65مدال در مسابقات کشوری و 7مدال درمسابقات بین المللی شدند که شاهد رشد 133درصدی کسب مدال در مسابقات بین المللی و 40درصد در مسابقات کشوری هستیم.

وی اظهار کرد: در سال جاری تعداد ورزشکاران زن سازمان یافته استان 27هزار و536نفر است که نسبت به سال گذشته که 17هزار و 906نفر بوده رشد 56درصدی دارد.

بیرامی با اشاره به اینکه از اهداف سازمان ورزش و جوانان استان رشد و توسعه ورزش در بین بانوان و راه یابی ورزشکاران زن به مسابقات کشوری و بین المللی و تیم ملی است، تصریح کرد: در سال جاری 19ورزشکار زن استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد 73درصدی دارد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری 16ورزشکار زن دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز به عضویت تیم ملی در آمدند که نسبت به سال قبل رشد 15درصدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ورزشکار آذربایجان غربی 72 مدال کشوری و بین المللی کسب کردند

بانوان ورزشکار آذربایجان غربی 72 مدال کشوری و بین المللی کسب کردند