مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-25سياسي

تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار طرحی شتاب زده و بی اثر است


عضو هیات رییسه اتاق ایران با اشاره به طرحی که دولت برای تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به مجلس ارائه داده، این پیشنهاد را شتاب زده دانست که حتی در صورت موفقیت تنها می تواند 10 درصد مشکلات بازار را حل کند.

- تشکیل "سازمان بازرگانی و تنظیم بازار" طرحی شتاب زده و بی اثر است ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق ایران با اشاره به طرحی که دولت برای تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به مجلس ارائه داده، این پیشنهاد را شتاب زده دانست که حتی در صورت موفقیت تنها می تواند 10 درصد مشکلات بازار را حل کند.

کیوان کاشفی با بیان اینکه موضوع تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار دوباره مطرح شده و دولت طرحی در این خصوص به مجلس ارائه داده، افزود: بر اساس این طرح قرار است بخش هایی از دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت منفک شده و تبدیل به سازمان بازرگانی و تنظیم بازار شود که به صورت یک معاونت مستقل زیر نظر رییس جمهور فعالیت داشته باشد.

وی ادامه داد: این طرح در سالیان گذشته بارها مطرح شده و موافقان و مخالفان خود را دارد، اما در مجموع طرح موفقی نخواهد بود.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه معتقد است، راه اندازی سازمان بازرگانی تصمیمی شتاب زده از سوی مسئولین قوه مجریه با هدف مدیریت شرایط کنونی بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار طرحی شتاب زده و بی اثر است

تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار طرحی شتاب زده و بی اثر است