مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-25پزشكي

چگونه مسمومیت ناشی از شوینده ها را هنگام خانه تکانی کاهش دهیم؟


مدیر غذا، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تاکید بر استفاده از شوینده های دارای برچسب اصالت، گفت: در صورت بروز علائم مسمومیت با مواد شوینده باید دست ها و چشم ها شست وشو شوند و سریعا به پزشک مراجعه شود.

- ایسنا/خوزستان مدیر غذا، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تاکید بر استفاده از شوینده های دارای برچسب اصالت، گفت: در صورت بروز علائم مسمومیت با مواد شوینده باید دست ها و چشم ها شست وشو شوند و سریعا به پزشک مراجعه شود.

غلامرضا مهشاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه پایان سال و آغاز خانه تکانی ها و افزایش استفاده از مواد شوینده اظهار کرد: برای استفاده از مواد شوینده، اصالت شوینده ها بسیار مهم است و شوینده ای که برچسب اصالت ندارد مورد تایید نیست بنابراین شوینده ای که مصرف می شود باید دارای پارامترهای بهداشتی باشد.

وی افزود: در زمان تهیه یک شوینده نخستین چیزی که باید مد نظر قرار گرفته شود داشتن پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت یا همان پروانه ساخت است بنابراین هر پروانه ای تحت عناوین مختلف اعم از پروانه بهره برداری بهداشتی یا صنعتی، مربوط به مراحل قبلی تهیه مواد شوینده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مسمومیت ناشی از شوینده ها را هنگام خانه تکانی کاهش دهیم؟

چگونه مسمومیت ناشی از شوینده ها را هنگام خانه تکانی کاهش دهیم؟