مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:552023-02-25سياسي

شهرستان گرمه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت


در آخرین به روز رسانی از رنگبندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد 6 شهرستان خراسان شمالی در وضعیت زرد و گرمه در وضعیت نارنجی و شیروان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، در آخرین به روز رسانی از رنگ بندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد هفت شهرستان خراسان شمالی در وضعیت زرد و شهرستان گرمه در وضعیت آبی قرار دارد.

بر همین اساس شهرهای بجنورد، فاروج، جاجرم، مانه وسملقان، اسفراین و راز و جرگلان در وضعیت زرد کرونایی و گرمه در وضعیت نارنجی و شیروان در وضعیت آبی قرار گرفته است.

خراسان شمالی جزو معدود استان هایی است که در رنگ بندی کرونایی دائما در مدار رنگ زرد و نارنجی می چرخد و کمتر رنگ آبی را به خود دیده است که طبق اعلام کارشناسان یکی از دلایل این موضوع، وجود بیماری های زمینه ای بین مردم این استان است.

فروکش کردن نسبی موج هفتم کرونا و پایداری این شرایط منوط به رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی است و در این شرایط کماکان توصیه مهم به مردم، تکمیل واکسیناسیون مورد تاکید است.

رنگ زرد از سوی ستاد مقابله با کرونا به معنای خطر متوسط محسوب می شود، مناطقی که بین چهار تا 6 نفر از میان هر یکصد هزار نفر بیمار کووید 19 بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان گرمه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت

شهرستان گرمه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت