مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-25فرهنگي

در «اتاق شماره 6» چه می گذرد؟/ منوچهر هادی تهیه کننده صوری نیست


فرزاد سهرابی کارگردان نمایش «اتاق شماره 6» درباره ویژگی های این اثر نمایشی و نقش تهیه کننده و کارگردان هنری در این نمایش توضیحاتی ارائه داد.

- فرزاد سهرابی کارگردان نمایش اتاق شماره 6 درباره ویژگی های این اثر نمایشی و نقش تهیه کننده و کارگردان هنری در این نمایش توضیحاتی ارائه داد.

فرزاد سهرابی کارگردان نمایش اتاق شماره 6 که به تازگی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: اتاق شماره 6 از داستانی به همین نام نوشته آنتوان چخوف برداشت شده و راجع به اتفاقاتی است که در اتاق شماره 6 یک آسایشگاه روانی رخ می دهد و تمرکز اصلی داستان بر رابطه 2 شخصیت اصلی به نام دکتر آندره یفیمیچ و بیماری با نام ایوان گروموف قرار دارد.

این کارگردان ادامه داد: این نمایش بیشتر درباره مشکلات اجتماعی و سیاسی قرن 19 روسیه است که به تبع آن مسائل امروزی جامعه را نیز به تصویر می کشد.

تلاش شده طراحی لباس در راستای معرفی شخصیت ها باشد و در فضاسازی نمایش نیز از دکور و آکسسوار رئالیستی استفاده شود تا حال و هوای بیمارستان را برای مخاطبان تداعی کنیم.

در این نمایش از طنز چخوفی که در اکثر آثارش شاهد هستیم، خبری نیست و تنها بار طنز نمایش برعهده یکی از کاراکترها است و غیر از آن برخلاف دیگر آثار چخوف شاهد طنز تلخ چخوفی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «اتاق شماره 6» چه می گذرد؟/ منوچهر هادی تهیه کننده صوری نیست

در «اتاق شماره 6» چه می گذرد؟/ منوچهر هادی تهیه کننده صوری نیست