مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:202023-02-25اقتصادي

کلیات طرح گردشگری شورگل اردبیل تصویب شد


استاندار اردبیل با بیان اهمیت رونق گردشگری و تأثیر آن در رشد اقتصادی استان، از بررسی و تصویب کلیات طرح گردشگری شورگل خبر داد و بر انجام اقدامات اولیه برای ورود به اجرا در اول فصل کاری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست بررسی طرح های گردشگری استان اردبیل که با محوریت طرح گردشگری شورگل و رفع مشکلات مجموعه سرمایه گذاری هیرلند برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تصویب کلیات طرح گردشگری شورگل، باید با حضور دستگاه های مرتبط از جمله راه وشهرسازی، آب منطقه ای، کشاورزی و میراث فرهنگی نکات جزیی این طرح نیز بررسی و از تداخلات سایر طرح ها با این منطقه گردشگری جلوگیری شود.

وی افزود: این طرح در بسته های جداگانه سرمایه گذاری و به صورت مجموعه ای اقتصادی محور برای منطقه شورگل تهیه شده که پس از اجرا و بهره برداری می تواند درآمدزا باشد و همچنین باید موجب تحول در حوزه گردشگری استان اردبیل شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: ایده های ارائه شده در این طرح گردشگری قابل تحسین بوده و ایجاد یک مدیریت واحد برای اجرای طرح جهت جلوگیری از مشکلات و رفع موانع احتمالی و همچنین انجام اقدامات اولیه برای ورود به اجرا در اول فصل کاری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح گردشگری شورگل اردبیل تصویب شد

کلیات طرح گردشگری شورگل اردبیل تصویب شد