مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-25ورزشي

تورهای آزاد والیبال ساحلی در کشور افزایش می یابد


نائب رییس کمیته ساحلی والیبال کشور گفت: در کنار برگزاری لیگ برتر والیبال ساحلی در کشور به دنبال افزایش برگزاری تورهای آزاد والیبال ساحلی برای توسعه این ورزش در مناطق گوناگون کشور هستیم.

- ایسنا/بوشهر نائب رییس کمیته ساحلی والیبال کشور گفت: در کنار برگزاری لیگ برتر والیبال ساحلی در کشور به دنبال افزایش برگزاری تورهای آزاد والیبال ساحلی برای توسعه این ورزش در مناطق گوناگون کشور هستیم.

نادر انصاری شامگاه شنبه 6 اسفند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عرف برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در جهان در قالب تورهای آزاد در کلاسهای متفاوت است اما با توجه به شرایط ورزش کشور و نبود حامیان قوی مالی در این ورزش فدراسیون والیبال بنا را برگزاری لیگ برتر والیبال کشور گذاشته و در کنار آن زمینه لازم برای برگزاری تورهای آزاد را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته در کنار لیگ برتر والیبال ساحلی دو تور آزاد در استانهای شمالی برگزار شد و امکان حضور ورزشکاران این رشته در مسابقات آزاد این رشته فراهم شد.

وی اظهار داشت: با جذب حامیان مالی قوی که امکان برگزاری تورهای آزاد در توان آنها باشد ورزش والیبال ساحلی می تواند ورزشکاران بیشتری را در رقابت نگه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای آزاد والیبال ساحلی در کشور افزایش می یابد

تورهای آزاد والیبال ساحلی در کشور افزایش می یابد