مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 06:002023-02-25سياسي

جزو 5 کشور اول سازنده شناورهای تندرو هستیم


مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: شناورهای جدید در حوزه های سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی در حال طراحی، تولید و ساخت هستند که زمان مناسب توسط وزیر دفاع از آنها رونمایی خواهد شد.

- خبرگزاری مهر ، گروه سیاست، هادی رضایی: می گوید سازمان صنایع دریایی در زمره سازمان های دانش بنیان است.

تاکید می کند که ما در سازمان صنایع دریایی طوری برنامه ریزی کردیم که بحث انتقال دانش و تجربه به نسل جوان صورت بگیرد، منوچهر علیپور که خود در بهترین دانشگاه های کشور تحصیل کرده است بر همکاری صنعت و دانشگاه تاکید زیادی دارد و می گوید دوستانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند حتماً بایستی چند سال کار کنند تا به فرآیند طراحی به خصوص طراحی شناورهای تندرو تسلط پیدا کنند.

منوچهر می گوید با توجه به تحریم ها و شیطنت هایی که دنیای غرب در مورد جمهوری اسلامی ایران دارد به این نتیجه رسیدیم که باید تجهیزات استراتژیک را خودمان تولید کنیم.

تاکیدش بر این است که امنیت غذایی یک مسأله مهم است که جزو مأموریت های کلان وزارت دفاع است و می گوید در حوزه شیلات با یکی از سازمان ها در حال مذاکره هستیم.

علیپور معتقد است صنایع دریا می تواند محور توسعه و پیشرفت کشور باشد و تاکید دارد، سازمان صنایع دریایی در یک بسته کلی، گروه دستیابی پلتفرم یا بن سازه را طراحی می کند، سپس گروه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزو 5 کشور اول سازنده شناورهای تندرو هستیم

جزو 5 کشور اول سازنده شناورهای تندرو هستیم