مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 01:052023-02-24سياسي

محدودیت بُرد 2000 کیلومتری موشک های ما به احترام اروپایی هاست


ما قادر هستیم به لطف الهی تا دو هزار کیلومتر ناوهای آمریکایی را بزنیم که این دو هزار کیلومتر هم به احترام اروپایی ها است که انشالله این احترامشان را حفظ کنند.

- فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما قادر هستیم به لطف الهی تا دو هزار کیلومتر ناوهای آمریکایی را بزنیم که این دو هزار کیلومتر هم به احترام اروپایی ها است که انشالله این احترامشان را حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار، اظهار داشت: منافع آمریکا در ناامن سازی غرب آسیا و حتی جهان است؛ جنگ ایران و عراق، حمله به افغانستان، دو جنگ در عراق، حمله عربستان به یمن و نبرد با داعش و نبرد با رژیم صهیونیستی از جمله درگیری هایی است که در این منطقه جریان داشته که آمریکا عامل اصلی آنها بوده و ما اگر قوی نباشیم، همین حوادث به داخل ایران کشیده می شود.

وی افزود: ما از ابتدا در نیروی هوافضا به دنبال این بودیم که توانمندی و ماشین جنگی آمریکایی ها را ناکارآمد کنیم؛ آمریکایی ها تعدادی قدرت برتر ساز دارند که ما یا به آن ضربه زدیم و یا آن را ناکارآمد کرده ایم.

پایگاه های آمریکایی در منطقه زمانی برای آنها قدرت بود، اما امروز گوشت زیر دندان است و هر وقت اراده کنیم می توانیم آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت بُرد 2000 کیلومتری موشک های ما به احترام اروپایی هاست

محدودیت بُرد 2000 کیلومتری موشک های ما به احترام اروپایی هاست