مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 00:302023-02-24بين الملل

سردار حاجی زاده: ناوهای آمریکایی تا فاصله 2 هزار کیلومتری زیر هدف ما هستند


می توانیم تا فاصله دو هزار کیلومتر ناوهای آمریکایی را بزنیم و این میزان به احترام اروپایی هاست که انشاءالله احترامشان را حفظ می کنند.

- فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: می توانیم تا فاصله دو هزار کیلومتر ناوهای آمریکایی را بزنیم و این میزان به احترام اروپایی هاست که انشاءالله احترامشان را حفظ می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار امیرعلی حاجی زاده در گفت وگویی تلویزیونی که به تشریح دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه اختصاص داشت، با بیان اینکه منفعت آمریکا ناامن سازی غرب آسیا و حتی جهان است، اظهار کرد: جنگ ایران و عراق، حمله به افغانستان، دو جنگ در عراق، حمله عربستان به یمن و نبرد با داعش و نبرد با رژیم صهیونیستی از جمله درگیری هایی است که در این منطقه جریان داشته و آمریکا عامل اصلی آنها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر قوی نباشیم، همین حوادث به داخل ایران کشیده می شود، تصریح کرد: از ابتدا در نیروی هوافضا به دنبال این بودیم که توانمندی و ماشین جنگی آمریکایی ها را ناکارآمد کنیم؛ آمریکایی ها تعدادی قدرت برترساز دارند که ما یا به آن ضربه زدیم و یا آن را ناکارآمد کرده ایم.

حاجی زاده یادآور شد: پایگاه های آمریکایی در منطقه زمانی برای آن ها قدرت بود، اما امروز گوشت زیردندان است و هروقت اراده کنیم می توانیم آن را بزنیم به همین دلیل این ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: ناوهای آمریکایی تا فاصله 2 هزار کیلومتری زیر هدف ما هستند

سردار حاجی زاده: ناوهای آمریکایی تا فاصله 2 هزار کیلومتری زیر هدف ما هستند