مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 23:352023-02-24اقتصادي

معاون وزیر صمت: خراسان رضوی دارای ظرفیت راه اندازی شهرک تخصصی الکترونیک است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: این استان از ظرفیت لازم برای راه اندازی شهرک تخصصی برق و الکترونیک برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علی رسولیان طی نشستی با مدیران و فعالان اقتصادی خراسان رضوی، اظهار کرد: آمادگی لازم برای راه اندازی این شهرک و استقرار واحدهای الکترونیکی در این بخش وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تامین زمین برای شرکتهای دانش بنیان در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در اولویت است، از ابتدای امسال تاکنون به 100 شرکت دانش بنیان در شهرکهای صنعتی کشور زمین واگذار شده است که از این تعداد 46 شرکت مربوط به تهران است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با موافقت استاندار خراسان رضوی و پیگیریهای شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، 100 هکتار به وسعت شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوریهای نوین برای استقرار شرکتهای دانش بنیان اضافه می شود که مراحل اداری آن در حال انجام است.

رسولیان یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه را گسترش شرکتهای دانش بنیان در قالب شهرکهای فناور ذکر و بیان کرد: در این خصوص تاکنون مجوز 40 شهرک در سطح کشور گرفته شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: توسعه صنعت سیلیکون و تکمیل زنجیره آن یکی از طرحهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: خراسان رضوی دارای ظرفیت راه اندازی شهرک تخصصی الکترونیک است

معاون وزیر صمت: خراسان رضوی دارای ظرفیت راه اندازی شهرک تخصصی الکترونیک است