مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 22:252023-02-24سياسي

نگارگذرهای قم در سال آینده افزایش می یابد


سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از افزایش نگارگذرهای قم در سال آینده با هدف اکران آثار جشنواره های هنری نظیر جشنواره رضوی خبر داد.

- ایسنا/قم سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از افزایش نگارگذرهای قم در سال آینده با هدف اکران آثار جشنواره های هنری نظیر جشنواره رضوی خبر داد.

حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، 5 اسفندماه در حاشیه برپایی کارگاه پوستر رضوی در جمع خبرنگاران، برگزاری این کارگاه هنری را فرصتی برای قم دانست و گفت: از سوم اسفندماه هنرمندانی با انگیزه امام رضایی از نقاط مختلف کشور در قم گرد هم آمدند تا به خلق آثار هنری بپردازند که این فرصت را باید غنیمت شمرد و برای حفظ آن کوشید.

وی معرفی شهر قم با بهره مندی از زبان هنر را یکی از رسالت های شهرداری قم دانست و اظهار کرد: مشارکت شهرداری قم در کارگاه پوستر رضوی اقدامی است که در راستای تحقق هدف معرفی قم و آموزه های این شهر رقم زده شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم از برگزاری جشنواره نمادهای رضوی در سال 95 به دبیری این سازمان یاد کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم سال آینده این جشنواره را احیا کنیم تا حرکتی در شأن هنر قم رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارگذرهای قم در سال آینده افزایش می یابد

نگارگذرهای قم در سال آینده افزایش می یابد