مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 18:002023-02-24فرهنگي

چهارمین جشنواره «فیروزه» در خوزستان برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: چهارمین جشنواره فیروزه در خوزستان همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور، - آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید منادی با اعلام این خبر بیان کرد: از آنجایی که یکی از دغدغه های مهم مسئولان فرهنگی کشور حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی است، باید با شناسایی هنرمندان و صنعت گران گمنام و نوپا نسبت به حمایت و گسترش این محصولات در بین مردم جامعه گام برداشت.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: این دوره از جشنواره با سه رویکرد ایده های استارتاپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال در 2 مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد.

منادی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ملی فیروزه خبر داد: علاقمندان و فعالان می توانند آثار خود را تا 20 فروردین 1402 در سامانه jayezehfiroozeh.

ir مربوط به جشنواره بارگذاری کنند.

وی گفت: توجه به ابتکارات و خلاقیت های مردم و نهادهای غیردولتی در رابطه با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی – اسلامی، ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده ها، افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی – اسلامی، تقویت منابع تغذیه فرهنگ ایرانی – اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره «فیروزه» در خوزستان برگزار می شود

چهارمین جشنواره «فیروزه» در خوزستان برگزار می شود