مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-24بين الملل

افشای راز انتقال دفتر شبکه اینترنشنال به واشنگتن


انتقال دفتر اینترنشنال از لندن به واشنگتن به خاطر نگرانی از ترور کارمندان آن نیست بلکه به دلیل ترس از جذب آن ها توسط سیستم امنیتی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، یکی از خبرنگاران شبکه سعودی اینترنشنال گفته است: پس از این که وزیر اطلاعات ایران آن شبکه را سازمان تروریستی خواند ترس شدیدی بین کارکنان ما ایجاد شد که در ابتدا در حد حرف های درگوشی افراد بود، اما پس از مدت کوتاهی حالت فراگیر و آشکار پیدا کرد تا حدی که صراحتاً و به صورت جمعی با مدیران شبکه مطرح و از آن ها تقاضای چاره می شد.

این خبرنگار ادامه می دهد: پیش از آن میان کارکنان ایران اینترنشنال انتقاداتی نسبت به حرکت رادیکال و غیرحرفه ای شبکه در مقطع ناآرامی های اخیر ایران بروز کرد، بعداً همین تندروی ها را عامل تروریست نامیدن شبکه معرفی می کردند، از سوی دیگر یک همزمانی ایجاد شد بین آن موضع گیری وزیر اطلاعات با ترسی که ایجاد کرد و با اعلام عفوهای گسترده برای دستگیرشدگان ناآرامی ها در ایران.

این فرد در ادامه اظهار داشته است؛ دقیقاً پس از اعلام عفوها، مأمورین وزارت اطلاعات ایران شروع به تماس با کارکنان شبکه های فارسی زبان لندن یا خانواده های آن ها و با برخی از افراد اپوزیسیون مستقر در کشورهای دیگر کردند و می گفتند در صورت همکاری با وزارت اطلاعات از مجازات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای راز انتقال دفتر شبکه اینترنشنال به واشنگتن

افشای راز انتقال دفتر شبکه اینترنشنال به واشنگتن