مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-24سياسي

مقابله با جنگ ارزی اولویت دولت باشد/ توافق با چین پایان سیطره دلار خواهد بود


امام جمعه موقت پردیس با بیان اینکه مقابله با جنگ ارزی باید اولویت دولت باشد، گفت: اتاق فکر دشمن در جنگ ارزی خوب عمل کرده و اگر مقابله نکنیم شکاف بین غنی و فقیر بزرگتر میشود زیرا در جنگ اقتصادی شدیدی بسر می بریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی تبار امام جمعه موقت پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که در مسجد الغدیر فاز4 پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: پاسداران در زمان جنگ، دوران سازندگی، بحران های مختلف، سیل، زلزله و بخصوص فتنه ها در وسط میدان به امر ولی امر مسلمین حاضر بودند و موفق عمل کردند.

وی گفت: بالاترین افتخار سپاه پاسداران خار چشم دشمن بودن است و دشمنان هر روز به هر بهانه ای سپاه را عضو گروه های مختلف قرار می دهند زیرا همین سپاه مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستاده و این محکم ایستادن باعث عصبانیت آنها شده و این بالاترین افتخار برای سپاه است.

حجت الاسلام حسینی تبار ضمن تبریک ولادت حضرت ابالفضل عباس(ع) و روز جانباز، بیان کرد: جانبازان مظهر غیرت و شرف بوده و به اهل بیت(ع) اقتدا کردند اما توفیق شهادت نداشتند و جانباز شدند و بسیاری از این عزیزان بعد از چند دهه از جنگ هر روز شهید می شوند و جانبازان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با جنگ ارزی اولویت دولت باشد/ توافق با چین پایان سیطره دلار خواهد بود

مقابله با جنگ ارزی اولویت دولت باشد/ توافق با چین پایان سیطره دلار خواهد بود