مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-24سياسي

عدم دسترسی 3000 روستا کشور به اینترنت


وزیر ارتباطات با اشاره به عدم دسترسی سه هزار روستا کشور به اینترنت، گفت: پروژه فیبر نوری در استان کرمانشاه کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی زارع پور بعد از ظهر جمعه در مراسم بهره برداری از پروژه پست 230/63 کیلو ولت شهرستان کنگاور که با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده شهرستان های شرقی استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارکنان و مسئولان شرکت برق منطقه ای استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: عزم و اراده دولت سیزدهم با کار و تلاش شبانه روزی برای دستیابی روز افزون موفقیت برای مردم کشور است.

وی با اشاره به اینکه برنامه و طرح مشخص لازمه دستیابی به موفقیت است، افزود: با برنامه مشخص و منسجم است که می توان به مسیر توسعه و پیشرفت قدم گذاشت و علاوه بر اینها امروز بیش از هرچیز دیگری نیازمند کار مجاهدانه و امید دهی به نسل جوان و رفع ناکارآمدی ها در دولت هستیم.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: طی 44 سال گذشته تاکنون اتفاقات بزرگی در تمامی جنبه ها برای حرکت کشور به سوی پیشرفت صورت گرفته که امروز در برخی از این زمینه ها مانند پزشکی، فضایی، تکنولوژی و… جز 10 کشور نخست جهان هستیم.

زارع پور با بیان اینکه عده ای در پی تخریب اقدامات اثر گذار جمهوری اسلامی از ابتدای وقوع انقلاب اسلامی بوده، گفت: با این حال 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم دسترسی 3000 روستا کشور به اینترنت

عدم دسترسی 3000 روستا کشور به اینترنت