مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:352023-02-24سياسي

75 کیلومتر از سیم برق تیران و کرون تعویض شد


تعویض 75 کیلومتر از سیم برق این شهرستان و تبدیل به کابل خودنگهدار در دستور کار بوده و تنها هفت کیلومتر آن باقی مانده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره برق تیران و کرون گفت: تعویض 75 کیلومتر از سیم برق این شهرستان و تبدیل به کابل خودنگهدار در دستور کار بوده و تنها هفت کیلومتر آن باقی مانده است.

مرتضی یوسف زاده در نشست با سرپرست شهرداری تیران برای اصلاح روشنایی معابر این شهر، اظهارکرد: شرکت برق اصلاحات در حوزه های مختلف را بر اساس برنامه مشخص انجام می دهد که تبدیل کابل مسی به خودنگهدار در برنامه امسال 75 کیلومتر بوده که تنها هفت کیلومتر آن باقی مانده است.

وی افزود: بیش از سه هزار سرویس لامپ روشنایی در شهرستان تیران و کرون انجام شده که بخش عمده آن روستایی بوده و در سطح شهرها نیز اقداماتی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره برق تیران و کرون ادامه داد: 206 پایه فلزی در شهر تیران با بیش از سه هزار لامپ وجود دارد تعویض آن ها در صورت خرابی انجام و با توجه به ضرورت اصلاح چراغ ها برای مدیریت مصرف این کار نیز در دستور کار است.

وی برآورد هزینه اصلاحات روشنایی بلوار اصلی این شهر به طول بیش از 2 کیلومتر را 15 میلیارد ریال اعلام و اذعان کرد: شرکت برق توانایی اصلاح کامل آن را نداشته و در صورت مشارکت با شهرداری این کار سریع تر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 کیلومتر از سیم برق تیران و کرون تعویض شد

75 کیلومتر از سیم برق تیران و کرون تعویض شد