مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-24سياسي

ملت یمن از راه مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهد گرفت


«ضیف الله الشامی» ضمن قدردانی از مردم یمن برای حضور گسترده در تظاهرات برای اعلام مخالفت با حضور بیگانگان در کشورشان، گفت آنها به شیوه های مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهند گرفت.

- ضیف الله الشامی ضمن قدردانی از مردم یمن برای حضور گسترده در راهپیمایی و اعلام مخالفت با حضور بیگانگان در کشورشان، گفت آنها به شیوه های مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن گفت: راهپیمایی گسترده مردم یمن در شهرهای مختلف، گواه روشنی از تعهد آنها به ادامه مسیر در پشت رهبری یمن برای حمایت از آرمان های خود و مسائل محوری امت اسلامی است.

بر اساس این گزارش، ضیف الله الشامی افزود مردم یمن می توانند از راه مسالمت آمیز یا با زور حقوق خود را به دست آورند و اگر دشمنان بخواهند طفره بروند یا از تعهدات خود شانه خالی کنند، سلاح های ما برای مقابله با آنها آماده است.

گفتنی است که راهپیمایی اعلام وفاداری به شهید صالح الصماد رییس فقید و شهید شورای عالی سیاسی یمن و اعلام همبستگی با مردم فلسطین در شهر صعده در شمال یمن برگزار شد و شرکت کنندگان در این تظاهرات بر رد هرگونه حضور نظامی خارجی کشورشان تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت یمن از راه مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهد گرفت

ملت یمن از راه مسالمت آمیز یا به زور حق خود را خواهد گرفت