مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-24سياسي

پاسداران در بزنگاه های تاریخ شجاعانه در جهت رسیدن به حق گام برمی دارند


پاسداران کسانی هستند که در حساس ترین لحظه های تاریخ از میان خلق برمی خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه توجه به تربیت را حیاتی ترین مقوله انسان ها دانست و اظهار کرد: همه سامانی ها و نابسامانی ها، صلاح ها و فسادها، سعادت ها و شقاوت ها به نوع تربیت بازمی گردد لذا خانواده ها باید به موضوع تربیت صحیح توجه ویژه ای داشته باشند.

  وی افزود: تربیت بستر خوشبختی و بدبختی انسان ها و جامعه انسانی است و لذا روی کردن به تربیت صحیح، پرداختن به ضروری ترین امور انسان ها و جامعه انسانی است و رسالت همه پیام آوران الهی رسالت تربیت انسان ها بوده است.

خطیب جمعه ساوه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم استان آذربایجان شرقی بیان کرد: نکته های رهبر انقلاب در خصوص نحوه مواجهه با پیشرفت ها و برخی ضعف ها بسیار بااهمیت است و در آن بیان می شود که نگاه به دستاوردها یعنی ما توانایی بالایی داریم و می توانیم لذا باید با همین دید به برخی ضعف های موجود نگاه کرد تا بتوانیم برای رفع آن ها نیز راه حل بیابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداران در بزنگاه های تاریخ شجاعانه در جهت رسیدن به حق گام برمی دارند

پاسداران در بزنگاه های تاریخ شجاعانه در جهت رسیدن به حق گام برمی دارند