مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-24سياسي

150 روستای کرمانشاه از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند


150 روستای باقی مانده کرمانشاه تا روز ملی کرمانشاه از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه وزیر ارتباطات گفت: 150 روستای باقی مانده کرمانشاه تا روز ملی کرمانشاه از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

عیسی زارع پور، امروز (جمعه) و در دومین روز سفر به استان کرمانشاه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی، با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری کشور نیاز به کار مجاهدانه و عالمانه دارد، گفت: انتظاری که شخص رییس جمهوری از همه ما دارد این است که برای خدمت به مردم سر از پا نشناسیم و با کار و تلاش بتوانیم برای مردم امید ایجاد کنیم.

زارع پور خطاب به مدیران شهرستان سنقر و کلیایی حاضر در جلسه شورای اداری تاکید کرد: بر این اساس ضروری است که شما مدیران برای حل مشکلات مردم و بهبود کیفیت زندگی و ایجاد امید مخصوصا در میان قشر جوان هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید و این مهم امروز یک تکلیف ملی و شرعی است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهر کرمانشاه گفت: امیدواریم ظرف شش ماه آینده شهر کرمانشاه و در ادامه یک به یک شهرستانها و شهرهای دیگر استان تحت پوشش قرار گیرد که با این اقدام سرعت اینترنتی که در اختیار مردم قرار می گیرد چند ده برابر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 روستای کرمانشاه از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند

150 روستای کرمانشاه از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند