مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-24سياسي

ولایت پذیری ملت ایران ریشه عاشورایی دارد


ولایت پذیری ملت ایران ریشه عاشورایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (5 اسفند ماه) در خطبه های نماز جمعه یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی در سوره مریم بعد از تجلیل از اولیا و انبیا،، هشدارهایی به ما بندگان می دهد که مسیر انبیا الهی را در پیش بگیریم تا مشمول هدایت خداوند قرار گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: نعمت هدایت، معرفت، عبودیت، نماز و اطاعت از پروردگار شامل حال انبیا الهی شد و عده ای نیز برخلاف انبیا و اولیا الهی، مسیر دیگری را طی کردند که خداوند در این آیات به ما هشدار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: چنین افرادی وقتی آیات قرآن برای آنها تلاوت می شد به سجده می افتادند، چشم های آن ها گریان و در عبادت خداوند کوتاهی نمی کنند، قلب های آنها پاک و صاف بوده و وقتی آیات خداوند بر آنها تلاوت می شود، تسلیم حق و حقیقت هستند.

آیت الله حسینی ادامه داد: عده ای نماز را ضایع کرده و با بی توجهی آنها، بساط نماز در جامعه برچیده شد و این افراد اهل عبادت و نماز نیستند و تابع شهوات شدند و از مسیر توحید، خداپرستی و یکتاپرستی خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری ملت ایران ریشه عاشورایی دارد

ولایت پذیری ملت ایران ریشه عاشورایی دارد