مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-24سياسي

برای تأمین نیازمندی های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری نداریم


معاون فرهنگی وتبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت خون شهدا امروز به لحاظ تأمین نیازمندی های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در بیست و یکمین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، گفت: راه شهیدانی چون صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی تابلویی برای پیمودن صراط مستقیم و جهاد و شهادت است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به هیچ عنوان با ظلم کنار نخواهد آمد، افزود: نخواهیم گذاشت منابع کشورمان توسط طاغوت ها و نظام سلطه غارت شود.

انقلاب اسلامی ما مدافع مظلومین عالم در مقابل کفار و مشرکین و زورگویان جهان است.

شکارچی ادامه داد: دشمن از ابتدای انقلاب به خوبی متوجه اهداف انقلاب اسلامی شده بود و به همین خاطر جنگ بر ما تحمیل شد تا نظام با وجهه اسلامیت شکل نگیرد.

سردار شکارچی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ارتش بعث عراق خط مقدم نظام سلطه بود، یادآور شد: ده ها قرارگاه مهم و راهبردی نظام سلطه در پشت این خط مقدم حضور داشتند و همه کشورهای ابرقدرت سلاح، تجهیزات، امکانات و ابزارهای لازم را در اختیار ارتش عراق می گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تأمین نیازمندی های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری نداریم

برای تأمین نیازمندی های دفاعی وابستگی به هیچ کشوری نداریم