مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:062023-02-24سياسي

امام جمعه موقت دزفول:مسئولان با تدابیر خود بازار پول و سرمایه را ساماندهی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام حسین عبداللهی امروز در خطبه های نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف خیلی زیاد است که در بخش هایی مانند کشاورزی، صنعت و فناوری دانش بنیان، جهانیان از آن حیرت زده شدند.

وی با تاکید بر این نکته که صنعت ایران در دوره ای فقط مونتاژ بود ولی اکنون به نوآوری رسیده ایم خاطرنشان کرد: خوشبختانه برخی از کشورهای نیز با استفاده از الگوی جمهوری اسلامی ایران اکنون به رشد و توسعه ر سیده اند.

امام جمعه موقت دزفول در ادامه به التهابات به جود آمده اقتصادی و بازار پول و سرمایه اشاره کرد و در همین ارتباط افزود: مردم در این موضوعات دغدغه دارند که مسئولان باید با تدابیری آنها را ساماندهی کنند.

وی مشکلات به جود آمده را ناشی از عقب ماندگی های 10 سال گذشته دانست و در همین ارتباط تصریح کرد: این معضلات به دلیل کم کاری های مسوولان گذشته و شرطی کردن کشور به مذاکرات کم ثمر با اروپا و آمریکا در کشور پدید آمد.

عبداللهی از مسئولان ذیربط خواست تا سوداگران و مزدوران نفوذی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باید شناسایی کنند و با آنها برخورد لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت دزفول:مسئولان با تدابیر خود بازار پول و سرمایه را ساماندهی کنند

امام جمعه موقت دزفول:مسئولان با تدابیر خود بازار پول و سرمایه را ساماندهی کنند