مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-24سياسي

دشمنان نتوانسته اند تاب آوری مردم را بشکنند


دشمنان با فشار حداکثری گمان می کنند که تاب آوری مردم را می شکنند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم انقلابی ایران با قدرت تمام پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: دشمنان با فشار حداکثری گمان می کنند که تاب آوری مردم را می شکنند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم انقلابی ایران با قدرت تمام پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه پنجم اسفند ماه با اشاره به فرارسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، با بیان اینکه امام حسین(ع) از ارزش های الهی و دین دفاع کرد، گفت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی همین روش و رویه را دنبال می کنند؛ در زمان حاضر نهادها هر کدام مشغول کارهای متمرکز و مشخص هستند اما سپاه فراتر از وظایف خود عمل کرده و نقش سازنده و پررنگی در عرصه های مختلف جامعه اسلامی داشته است.

حسینی همدانی با بیان اینکه دشمنی دشمنان قسم خورده با سپاه نشان از صلابت این نهاد انقلابی دارد، افزود: امروز سپاه پاسداران امید مظلومان جهان است؛ این نیروی متدین خواب را از چشمان مستکبران گرفته و با حمایت های رهبرمعظم انقلاب و مردم مومن و قدرشناس ایران تا نابودی استکبار و نظام سلطه به راه خود ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان نتوانسته اند تاب آوری مردم را بشکنند

دشمنان نتوانسته اند تاب آوری مردم را بشکنند