مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-24سياسي

14 یادمان خوزستان میزبان راهیان نور کشور


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای اردوهای راهیان نور به استان گفت: 14 یادمان در خوزستان بیشترین زائر را دارند.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای اردوهای راهیان نور به استان گفت: 14 یادمان در خوزستان بیشترین زائر را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوار پور پیش از ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سفرهای اردوهای راهیان نور به خوزستان اظهار کرد: 14 یادمان در استان بیشترین زائر را دارند به ویژه شلمچه که برجستگی خاصی دارد.

فکه، کانال کمیل، فتح المبین، شهدای والفجر 8، اروند، شهدای القمه، شهدای 4، پاسگاه زد، دهلاویه، طلاییه و شهدای نور از جمله یادمان هایی هستند که زیرساخت هایی از جمله پارکینگ و سرویس بهداشتی برای میزبانی از کاروان ها برای آنها آماده شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص برنامه های سپاه پاسداران برای کاروان های راهیان نور گفت: در این خصوص سپاه 3 محور اساسی عمرانی، فرهنگی و روایتگری دارد که در این زمینه ها اقدام می کند.

سردار شاهوار پور بیان کرد: علاوه بر آن نیز برنامه هایی مانند نمایشگاه های کتاب و تئاتر خیابانی به منظور ایجاد پیوند میان هنر و دفاع مقدس در یادمان شهدا برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 یادمان خوزستان میزبان راهیان نور کشور

14 یادمان خوزستان میزبان راهیان نور کشور