مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-24اقتصادي

تعیین تکلیف تمام کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات


211 روز پس از سفر رییس قوه قضاییه به استان بوشهر،دستوراتی در خصوص تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در پارکینگ ها و کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان به منظور تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها اظهار کرد: پس از سفر رییس قوه قضاییه در مرداد ماه امسال به استان بوشهر و بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان، دستوراتی را در خصوص تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در پارکینگ ها و کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: 301 خودروی سنگین راهسازی چندین سال در پارکینگ های استان وجود داشت که با دستور رییس قوه قضاییه به سرعت تعیین تکلیف شدند و از طریق مزایده فروخته شدند و در حال حاضر فقط 30 دستگاه خودروی سنگین باقی مانده اند که در فرایند فروش و برگزاری مزایده قرار دارند.

مهرانگیز بیان کرد: همچنین در زمان سفر رییس دستگاه قضا به استان بوشهر 976 دستگاه خودروی سبک در پارکینگ های استان بلاتکلیف باقی مانده بود که 870 دستگاه از این خودروها مربوط به خودروهای ثبت سفارش شده و 106 دستگاه نیز مربوط به پرونده ایرتویا بودند که در حال حاضر در مورد خودروهای ثبت سفارش شده تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف تمام کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات

تعیین تکلیف تمام کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات