مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-24سياسي

پیش بینی تاریخی محسن رضایی در سال 60


بازخوانی برخی نکات تاریخی درباره عملیات فتح المبین (دوم فروردین 1361) همزمان با نزدیک شدن به سالروز این عملیات به عنوان یکی از افتخارآمیزترین و بزرگترین عملیات های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از اهمیت خاصی برخوردار است.

-   بازخوانی برخی نکات تاریخی درباره عملیات فتح المبین (دوم فروردین 1361) همزمان با نزدیک شدن به سالروز این عملیات به عنوان یکی از افتخارآمیزترین و بزرگترین عملیات های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در روزهای پایانی سال 1360 و در همین ایام، در حالی که رزمندگان ایرانی برای عملیات بزرگ فتح المبین آماده می شدند، جلسات زیادی میان فرماندهان برای طراحی عملیات برگزار شد.

در یکی از این جلسات در بهمن ماه، محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان تحلیلی از آینده تقابل ایران و آمریکا و تحولات منطقه ای ارائه کرد که بعدها در دست نوشته شهید حسن باقری که خود در این جلسه حضور داشت، از آن رونمایی شد.

آنچه در دستنوشته شهید باقری در رابطه با پیش بینی و تحلیل محسن رضایی از آینده تقابل ایران و آمریکا و همچنین تحولات منطقه غرب آسیا آمده، خواندنی و قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تاریخی محسن رضایی در سال 60

پیش بینی تاریخی محسن رضایی در سال 60