مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-24سياسي

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟


ائمه جمعه کرمان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را تبریک گفته و اظهار داشتند: پاسداران جان برکف طی 44 سال گذشته در همه عرصه های خدمت در کنار مردم بودند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: بالاترین عبادت، خدمت به مردم است که برای انسان محبوبیت در پی دارد و کمک های مومنانه که به همت سپاه پاسداران و بسیج با همکاری خیران و موسسات خیریه انجام می شود خود نوعی خدمت به برادر مومن است.

اقتدار نظام از مردمی بودن آن است  وی با تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: یکی از صفات بارز امام حسین(ع) اراده قوی، عزم راسخ و تصمیم قاطع آن حضرت است؛ چیزی که مقام معظم رهبری همواره از مسؤولان خواستار هستند.

جعفری به دیدار رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: بنیه قوی مردمی نظام بر کسی پوشیده نیست، در حالی که دشمنان با شایعه پراکنی به دنبال مایوس کردن مردم هستند، بنابراین مسؤولان و مردم باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

امام جمعه ریگان نیز با اشاره به اهمیت و اقتدار مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جشن های بزرگ نیمه شعبان با معرفت خاص دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟