مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-24بين الملل

راهپیمایی یمنی ها علیه دخالت های آمریکا و اعلام همبستگی با فلسطین


صنعا، صعده و شمار دیگری از شهرهای یمن شاهد برگزاری راهپیمایی برای اعلام وفاداری به «صالح الصماد» رییس سابق و شهید شورای عالی سیاسی یمن و همبستگی با ملت فلسطین بود.

- صنعا، صعده و شمار دیگری از شهرهای یمن شاهد برگزاری راهپیمایی برای اعلام وفاداری به صالح الصماد رییس سابق و شهید شورای عالی سیاسی یمن و همبستگی با ملت فلسطین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین‏‬، راهپیمایی اعلام وفاداری به شهید صالح الصماد رییس فقید و شهید شورای عالی سیاسی یمن و اعلام همبستگی با مردم فلسطین در شهر صعده در شمال یمن برگزار شد و شرکت کنندگان در این تظاهرات بر رد هرگونه حضور نظامی خارجی کشورشان تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در راهپیمایی صعده در بیانیه پایانی ضمن اشاره به نقش آمریکا در تجاوز علیه یمن و دستور واشنگتن به ریاض برای به شهادت رساندن صالح الصماد، مانع تراشی آمریکا را در مسیر دستیابی به توافق برای حل بحران یمن محکوم کردند.

در این بیانیه همچنین بر حق مردم یمن برای مقابله با متجاوزان و بهره مندی از منابع و ثروت های خود و مخالفت با هر گونه حضور نظامی خارجی در استان ها و جزایر یمن تأکید شد.

همزمان با راهپیمایی صعده، راهپیمایی های مشابهی در استان های ضمار، الجوف، البیضاء، الضالع و رَیمه برگزار شد و شرکت کنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی یمنی ها علیه دخالت های آمریکا و اعلام همبستگی با فلسطین

راهپیمایی یمنی ها علیه دخالت های آمریکا و اعلام همبستگی با فلسطین