مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-24اجتماعي

مشگین شهر از کمبود فضا و فرسودگی مدارس رنج می برد


این شهرستان از کمبود فضای آموزشی و فرسودگی مدارس به شدت رنج می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج بیگدلو شامگاه پنجشنبه در نشست معلمان و فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش در تالار اندیشه مشگین شهر اظهار کرد: مشگین شهر مهد تمدن، علم و فرهنگ است و در دامنه سبلان عظمتی به وسعت سبلان دارد.

وی تقدیم 700 شهید را از این خطه ولایتمدار به بقای نظام اسلامی یادآور شد و تصریح کرد: امروز در سایه این خون شهدا است که عزت و افتخاری ماندگار داریم.

فرماندار مشگین شهر رشد و بالندگی علمی مشگین شهر را با تقدیم ده ها پزشک متخصص به استان اردبیل و استان های همسایه یادآور شد و گفت: نه تنها در کنکور بلکه در آزمون های مختلف دانش آموزان مشگین شهری افتخار آفریدند و اخیراً نیز در شاخص های آموزشی میانگین نمرات و درصد قبولی کنکور در بین 19 ناحیه و منطقه آموزشی استان اردبیل، جایگاه ممتاز را به دست آوردند.

بیگدلو افزود: به رغم این ظرفیت عظیم، ما با کمبود فضای آموزشی و فرسودگی مدارس روبه رو هستیم که این امر به دوشیفته بودن مدارس و نارضایتی والدین دانش آموزان منجر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار این امر، انتظار داریم تا تعیین تکلیف نیروهای نهضت سوادآموزی و سایر نیروهای طرحی آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و در مسیر استخدام آنها گره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشگین شهر از کمبود فضا و فرسودگی مدارس رنج می برد

مشگین شهر از کمبود فضا و فرسودگی مدارس رنج می برد