مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-24اجتماعي

خانواده، مدرسه و جامعه سه ضلع مهم امور تربیتی هستند


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، خانواده، مدرسه وجامعه را سه ضلع مهم امور تربیتی ذکر کرد و گفت: کاستی های فعلی جامعه ناشی از ناهماهنگی در این بخش ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کمالی در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه چالوس در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را به تمامی پاسداران عرصه های حراست از میهن اسلامی تبریک گفت و افزود: معلمان و فرهنگیان امروز به عنوان پاسداران مرزهای فرهنگی و علمی جامعه شناخته می شوند.

وی همچنین با اشاره به هفته امور تربیتی گفت: تربیت باید مطالبه همه آحاد مردم باشد و تنها برای خانواده ها و اجتماع تربیت علمی کافی نیست و در کنار آن تربیت اخلاقی، اجتماعی، عبادی، سیاسی و زیستی باید دغدغه خانواده ها باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به موقعیت استراتژیک چالوس در کشور و استان به تبیین نقش بی بدیل فرهنگیان شهرستان بر نمایان سازی ظرفیت های سرشار نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

وی در ادامه یکی از مهمترین عملکردهای وزارت آموزش و پرورش را بازگشایی مدارس پس از 2 سال وقفه عنوان و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی در این زمان به تخریب افکار و انحراف عقاید نوجوانان و جوانان پرداختند اما معلمان و خانواده ها با حفظ هوشیاری مانع از افتادن دانش آموزان در بازی دشمن شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده، مدرسه و جامعه سه ضلع مهم امور تربیتی هستند

خانواده، مدرسه و جامعه سه ضلع مهم امور تربیتی هستند