مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-24سياسي

مشکلات احتمالی بازسازی مناطق زلزله زده خوی شناسایی و رفع شود


رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان گفت: هرگونه مشکل احتمالی در بازسازی مناطق زلزله زده خوی باید شناسایی و رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین اسماعیلی ظهر جمعه در بازدید از مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: آیت الله سید ابراهیم رییسی شخصاً پیگیر بازسازی مناطق زلزله زده خوی هستند و در همین راستا دولت از هیچ تلاشی برای کمک به این روند دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: دولت از همان ساعات اولیه برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده خوی در منطقه حضور فعال داشته و امروز نیز در مراحل بعدی تمامی تلاش خود را برای بازسازی منطقه به کار گرفته است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه هرگونه مشکل احتمالی در بازسازی مناطق زلزله زده خوی باید شناسایی و رفع شود، افزود: از تمامی ظرفیت ها برای تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده خوی بهره خواهیم برد.

اسماعیلی با بیان اینکه موضوع زلزله زدگان دغدغه رییس جمهور است و دستورهای ویژه ای برای توجه به مردم این منطقه صادر شده است، گفت: تسهیلات بازسازی این مناطق زلزله زده در کمترین زمان در هیئت دولت تصویب شد تا خللی به وجود نیاید.

وی همچنین با اشاره به حمایت های نهادهای حاکمیتی و گروه های جهادی سپاه در بازسازی و ارائه خدمات به مناطق زلزله زده خوی، اضافه کرد: هم افزایی کافی برای بازسازی مناطق زلزله زده وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات احتمالی بازسازی مناطق زلزله زده خوی شناسایی و رفع شود

مشکلات احتمالی بازسازی مناطق زلزله زده خوی شناسایی و رفع شود