مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:262023-02-24سياسي

سردار عبدالله پور: به دشمن فهماندیم برای صحبت با ما باید فارسی صحبت کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه رشت با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار، یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای سپاه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی عزیز معتقد بودند که پاسداری به لباس و عنوان نیست و هرکه دل در گرو ولایت دارد و نسبت به اسلام و انقلاب دغدغه داشته و این دغدغه در رفتار و عمل آن ها پدیدار باشد او پاسدار است و این یعنی همه مردم پاسدار هستند.

وی با اشاره به شرایط امروز انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: امنیت از ضروری ترین مسائل کشور است و دشمن هم این مسئله را خوب می داند چرا که اگر امنیت نباشد اقتصاد و رفاه هم بی معناست به همین دلیل دشمن در سال های مختلف به ویژه اتفاقات اخیر با برنامه ریزی دقیق در پی ایجاد ناامنی برای ایران اسلامی بوده است .

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه ما در اتفاقات اخیر بیش از 70 شهید و بیش از هشت هزار مجروح دادیم،  گفت: در اتفاقاً اخیر با همت بسیج و نیروی انتظامی و سایر قوای نظامی و انتظامی  امنیت برگشت؛ اما توطئه ناامنی دشمن تمام نشده؛ بلکه هر لحظه دنبال ایجاد ناامنی است.

عبدالله پور با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن بیش از پنج سال برای گرفتن مرزهای ایران برنامه داشت، افزود: دشمن با بیش از 10 هزار نیروی آماده برای تصرف خاک ایران به یکباره با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عبدالله پور: به دشمن فهماندیم برای صحبت با ما باید فارسی صحبت کند

سردار عبدالله پور: به دشمن فهماندیم برای صحبت با ما باید فارسی صحبت کند