مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-24سياسي

برگزاری دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام فاز 11 پردیس


مراسم دومین سالگرد تشییع و تدفین شهدای گمنام فاز 11 مسکن مهر پردیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام فاز 11 پردیس با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، دیگر مسؤولان و حضور شهروندان فاز 11 مسکن مهر در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

اکرم کوچکی، مسؤول دفتر آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین سالگرد تدفین شهدای بوستان نورالشهدای فاز 11 مسکن مهر پردیس را در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور گرم شهروندان این فاز برگزار کردیم.

وی گفت: یکی از شهدا 40 ساله در پنجوین عراق با رمز یا صاحب الزمان(ع) و شهید دیگر 19 ساله در منطقه جزیره مجنون با رمز یا رقیه (س) بیت الحسین(ع) در تک دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کوچکی با بیان اینکه شهرستان پردیس میزبان 17 شهید گمنام است، ابراز کرد: 2 شهید گمنام در سعید آباد جاجرود، 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد پردیس، 2 شهید گمنام در بوستان برکت انقلاب بومهن، 2 شهید گمنام در فاز 3 پردیس، 2 گمنام در فاز 8 و 2 شهید گمنام در پارک فناوری تشییع و تدفین شده اند.

ظفر پورابراهیم، فرماندار پردیس در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص این مراسم و تاثیر آن در رشد فرهنگی شهرستان اظهار کرد: شاهد حضور پرشور و دلگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام فاز 11 پردیس

برگزاری دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام فاز 11 پردیس