مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-24سياسي

امام جمعه قم: سپاه با ورود به اقتصاد مشکلات مردم را رفع کند


سپاه همانطور که در مرزهای جغرافیایی و جنگ سخت با دشمنان مبارزه می کند، در عرصه اقتصاد نیز باید ورود کند و در کنار نیازمندان با فروتنی برای رفع مشکلات گام بردارد تا همه کارنامه درخشان سپاه را مشاهده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تاکید بر اینکه انسان متقی گرفتار مادیات دنیا نمی شود، گفت: اگر انسان به دنبال حقیقت باشد هیچگاه خود را درگیر دنیای مادی نخواهد کرد بلکه از دنیا برای ساخت آخرت بهره خواهد گرفت.

   وی با تاکید بر اینکه حق همیشه در مقابل باطل بوده است، گفت: خیلی ها که مقابل حق موضع می گیرند اینگونه نیست که آگاه نباشند بلکه می دانند اما باز هم موضع می گیرند و علیه حق حرکت می کنند.

امام جمعه قم اضافه کرد: کسانی که با مردم، خانواده و جامعه صادق هستند و بویی از دروغ در گفتار و رفتار آن ها دیده نمی شود و نفاق در زندگی آن ها وجود ندارد باید در جامعه اسلامی به مسئولیت برسند.

*مسئولان به تبعات سخنان خود توجه کنند وی تصریح کرد: افرادی که مسئولیت می گیرند باید تبعات سخن خود را مورد توجه قرار دهند، با مردم صادقانه سخن بگویند که این سخن صادقانه آنچنان در روحیه مردم اثر می گذارد که مردم حاضر هستند برای موفقیت مسئولان از جان و مال خود هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: سپاه با ورود به اقتصاد مشکلات مردم را رفع کند

امام جمعه قم: سپاه با ورود به اقتصاد مشکلات مردم را رفع کند