مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:112023-02-24سياسي

بازدید نماینده رییس جمهور از مناطق زلزله زده خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رییس شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: غلامحسین اسماعیلی قرار است به نمایندگی از طرف رییس جمهور از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرده و مسایل و مشکلات مردم را بررسی کنند.

 سپهر خلجی گفت: این سفر به صورت سر زده و در حاشیه سفر رییس جمهور به ارومیه به جهت افتتاح پروژه عظیم آبرسانی ازسد کانی سیب به دریاچه ارومیه انجام شده است.

وی افزود: نماینده رییس جمهور در این سفر ضمن بازدید از مناطق زلزله زده و گفت وگو با مردم، از نزدیک در جریان روند بازسازی این مناطق قرار خواهد گرفت.

خلجی یادآور شد: اسماعیلی پس از بازدید و بررسی وضعیت، گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست انجام و مسایل و مشکلات مردم را به اطلاع رییس جمهور می رسانند.

یاد آور می شود زلزله ای به بزرگی 5.

9 ریشتری ساعت 21 و 44 دقیقه شنبه هشتم بهمن شهرستان خوی را لرزاند، روند رسیدگی به ساکنان مناطق آسیب دیده از زلزله به صورت جدی بعد از گذشت بیش از سه هفته همچنان ادامه دارد.

براساس اعلام مسوولان، در زلزله اخیر شهرستان خوی، 2 هزار و 120 واحد مسکونی بطور کامل تخریب و 11 هزار و 100 واحد مسکونی دچار خسارت از 20 تا 80 درصد شد همچنین 84 مدرسه نیز آسیب دید که از این تعداد 24 مدرسه باید تخریب و بازسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده رییس جمهور از مناطق زلزله زده خوی

بازدید نماینده رییس جمهور از مناطق زلزله زده خوی